wtorek, 7 sierpnia 2012

ROZDANIE CZAS ZACZĄĆ

Tak tak, to nie żadne żarty a wręcz przeciwnie :D
Kochane tak sobie pomyślałam żeby zorganizować dla Was rozdanie. Skromne bo skromne, jednak mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)
Kosmetyki są nowe i świeże prosto z drogeri :)

Nagrodą główną będzie ... 


...Zestaw kosmetyków KOBO PROFESSIONAL, składający się z 

* Błyszczyka do ust PEARL'N'MINERAL
* Pigmentu PURE PEARL PIGMENT
* Błyszczyka do ust COLOUR GLOSSY LIPS

WARUNKI UCZESTNICTWA:

1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga
2. Zamieścic wzmiankę o rozdaniu na swoim blogu( + 1 los)
3. Umieścić komentarz pod tym postem zgodnie z wytycznymi :)

Obserwuję jako :.....
Link do posta:.....
E-mail:....
Dlaczego lubie kosmetyki KOBO?.....


Rozdanie potrwa od dziś tj. 07.08.2012 do 28.08.2012 do północy :)

Jeżeli osoba która wygra nie zgłosi sie w terminie do 3 dni od zakończenia konkursu nagroda zostanie wylosowana ponownie :)

(Aby rozdanie doszło do skutku musi w nim wziąć udział minimum 20 chętnych)



KOCHANE !

NIESTETY ROZDANIE NIE DOSZŁO DO SKUTKU. MAM NADZIĘJĘ ŻE W NASTEPNYM WEZMIE UDZIAŁ DUZO WIECEJ OSÓB :)

2 komentarze:

  1. Obserwuję jako :.....T-kinia
    Link do posta:.....www.tekinia.blogspot.com
    E-mail:....kinga2030te@wp.pl
    Dlaczego lubie kosmetyki KOBO?.....Kosmetyki Kobo juz od dawna goszczą w mojej kosmetyczce, baza, podkład, tusz itp, lubie je ponieważ sa dobrej jakość, cena także jest przystepna, często maja promocje, ale najwiekszy plus u mnie kobo złapało ponieważ te kosmetyki nie podrażniaja mojej cery w przeciwienstwie do innych marek.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością na kolejne rozdanie :))

    OdpowiedzUsuń