niedziela, 21 października 2012

Eveline - maksymalny wzrost paznokci

Witajcie Kochane ! Dziś trochę o pielęgnacji paznokci, a mianowicie o przyśpieszeniu ich porostu .

Każda z nas marzy o pięknych paznokciach, długich i zadbanych. U mnie z tym bywało różnie ale od dłuższego czasu dbam o paznokci jak o diamenty :)
Przez dugi czas stosowałam do paznokci odzywkę Eveline 8 w 1 i na szczęście nie ujawiniły się u mnie żadne skutki uboczne, jakie można było zaobserwować u innych dziewcząt.
Zachęcona marką postanowiłam kupić Eveline Maksymalny wzrost paznokci, aby je zapuścić i móc dalej szlifować jak małe diamenciki ;)


                                                                             Od porducenta                                                               

Profesjonalny, ultra intensywny program do codziennej terapii paznokci zapewniający skuteczne wzmocnienie i maksymalny wzrost płytki paznokciowej. Formuła wzbogacona o proteiny jedwabiu, które w precyzyjny sposób wzmacniają i uszczelniają płytkę paznokciową. Odżywka stworzona dla słabych, cienkich i łamliwych paznokci, sprawia, że w ciągu 10 dni stosowania kuracji będą one długie i piękne.


                                                                         Moja opinia :                                                                      

Osobiście bardzo polecam Wam tą kurację. U mnie zdziałała poprostu cuda. Jestem wręcz zachwycona. Paznokcie urosły w przeciągu 2 tygodni :) Stały się mocne i zdrowe. Prawdę mówiąc jeszcze nigdy nie były w tak dobrym stanie. Dlatego aktualnie pokochałam ciemne lakiery do paznokci, których zazwyczaj unikałam. Kolejnym plusem jest fakt, iż odżywka bardzo szybko schnie, za pierwszym razem byłam aż w szoku kiedy po 30s paznokcie były suchutkie. Moje pazury zawsze były słabie więc i łamliwe, od czasu stosowania tej odzywki ten problem przestał mnie dotyczyć.
Tak więc Kochane jeśli nie wystąpi u Was żadna reakcja alergiczna na jakikolwiek składnik tej odżywki serdecznie ją polecam :)
Cena również zachwyca w promocji zdobędziemy ją nawet za 7.99 zł/ 12 ml

Używałyście już jej ? Jak u Was się sprawdziła? ;) Podzielcie się !

10 komentarzy:

  1. Słyszałam o niej zarówno mega pozytywne opinie jak i mega negatywne- podobno może bardzo źle wpłynąć na paznokcia, dlatego ja mimo wszystko nie odważyłam się jej wypróbować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jeszcze nic "ciekawego" się nie pojawiło :D

      Usuń
  2. Nigdy nie stosowałam tego produktu i w sumie w najbliższym czasie z pewnością nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze takie różne opinie się pojawiają, więc chyba sama muszę w końcu sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak opinie są od tych świetnych po te najgorsze, jednak tak naprawdę trzeba się samemu przekonać, jednak gdy wystąpi pieczenie radzę natychmist odstawić

      Usuń
  4. Ja mam 8w1 i bardzo sobie ją chwalę ale jako bazę pod lakier - trzyma go w idealnym stanie aż do 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam 8 w 1, w między czasie zamówiłam sobie maksymalny wzrost.
    8w1 dopiero przy dwoch warstwach dawała estetyczny wyglad pasnokcia- mleczny kolor dlatego zamiast jednej warsty dawałam od razu dwie. No i chyba przedobrzyłam. Mam brązowe kreseczki pod płytką paznokcia i strasznie boli :( Dziewczyny przestrzegajcie instrukcji, uczcie sie na moich błędach ;) Od dziś zaczynam 'maksymalny wzrost'- zgodnie z instrukcja.. chociaz nie wiem czy w ten sposób wylecze krzywdy jakie wyrządziłam sobie 8w1 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym radziła skrócić może to je naprawi :)))

      Usuń