niedziela, 21 lipca 2013

O tym co kobiety kochają najbardziej ...

Czyli i paczkach ! :D Uwielbiam dostawać, paczki, listy przesyłki. Kocham to uczucie kiedy kurier lub listonosz puka do mych drzwi, aby wręczyć mi moje maleństwo, na które tak długo czekałam. Nawet jeśli jego zawartość nie jest zbytnio imponująca ale zawsze cieszy ! :)

Tak też było wczoraj (mijając fakt, iż sama musiałam się przejść na pocztę). Odebrałam moje małe maleństwo. Czyli skromniutkie zamówienie z ladymakeup.pl. Długo przeglądałam, oglądałam, czytałam opinie, aż w końcu zdecydowałam się na dwa produkty które możecie zobaczyć poniżej.



Zdecydowałam się na pędzel do pudru Hakuro H55 oraz słynny już bronzer do twarzy Honolulu
Po pierwszych testach jestem wniebowzięta :D


U mnie ostatnimi czasy piękna pogoda, wiec smaże się na rozpalonym słońcu ! Oczywiście pamiętając o odpowiedniej ochronie skóry :) 

Życzę Wam miłej niedzieli ;)
Buziaki
Kasia :*



12 komentarzy:

  1. Pędzel bardzo fajny :)
    Mam ten brązer, ale jakoś mi nie podpasował, muszę się jeszcze z nim oswoić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także od jakiegoś czasu posiadam ten bronzer i jestem zachwycona... tylko trzeba go deliktanie nakładać/stopniowac (ja to robię bardzo miękim pędzlem) bo można nabawić się plam... ale ogólnie rzecz ujmując jest to świetny produkt.. pędzla nie mam ale miałam kiedyś na niego chrapkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle Hakuro są mistrzowskie, a na ten bronzer się od jakiegoś czasu czaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle Hakuro już dawno skradły moje serce,a bronzer nie miałam okazji wypróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. może i skromne ale za to jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie tutaj ;) dodałam do obserwowanych, zapraszam również do obserwacji : http://mystylekasiaaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie bronzer, czytałam wiele pochlebnych opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń