wtorek, 2 lipca 2013

New in from DM

Uwielbiam, Kocham a jednocześnie Nienawidzę,a dokładniej drogerii DM. 
Uwielbiam za bardzo niskie ceny moich ulubieńców
Kocham za kosmetyki Balea, Alverde i limitki Essence, które nie trafiają do Polski
Nienawidzę za to, że niestety nie każdy ma do niej dostęp ( mój również nie jest bezprośredni :( )

Ale mimo wszystko Kocham :)
Dziś pokażę Wam kilka nowości, które zasiliły me zapasy :)

Skusiłam się na 3 nowości a mianowicie

Szampon 2w1 Balea z edycji limitowanej na lato do włosów blond
Szampon Balea z mocznikiem
Szampon Alverde ultra delikatny 

Żele pod prysznic Balea ( ich nigdy dość :) )


Ulubione odżywki do włosów Alverde oraz Maska Balea



No i ulubieniec który ostatnio namiętnie jest molestowany przeze mnie, dzień w dzień
kuleczki rozświetlające Essence :)



Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Ja również ubolewam, że nie ma DM w Polsce :/
    Fajne zakupy, zazdraszczam wizyty w tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego szamponu Balea z mocznikiem. Brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało Ci się kupić kuleczki :) Pokaż z bliska te słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po wielkich bojach i trudach, ale udało :) ( nie ma to jak wysłać mężczyznę po kosmetyki ) :D

      Usuń
  4. Kocham DM :D Niestety nie mam do tej drogerii bezpośredniego dostępu, więc najczęściej pozostaje mi ślinić się do zdjęć na innych blogach :P Aktualnie czekam na swoją paczuszkę. Też zamówiłam te żele ;)

    Pokaż te kuleczki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żele Balea uwiblam, jedynie aktualnie używam jakiegoś bubelka małego ale to wyjatek :)

      Usuń
  5. świetne rzeczy :)
    chciałabym kiedyś sama pobuszować między półkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko co rozświetla ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnim czasem przekonałam się do rozświetlaczy :)

      Usuń
  7. Uwielbiam wycieczki do DMa i ubolewam, że mam okazję odwiedzać go tak rzadko. Zaciekawił mnie szampon 2w1 z Balei. Ostatnio wszystko co mam w swojej nazwie sun przemawia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że w Polsce mamy do tak ograniczony dostęp do tych kosmetyków oraz że nie ma DM:(

    OdpowiedzUsuń