środa, 9 stycznia 2013

Powiększanie ust maską kolagenową

Przede wszystkim, przepraszam Was za nieobecność spowodowaną zbliżającą się sesją :(
Jako pierwszoroczna przeżywam to jeszcze bardziej więc proszę o wyrozumiałość :).

Ale wśród ogromnego braku czasu znalazłam chwilę aby przetestować maskę kolagenową do ust która ma ujędrniać i powiekszyć usta. Maska nadaje się do każdego typu skóry, w każdym wieku, szczególnie z pojawiającymi się zmarszczkami pionowymi, oznakami wiotczenia, wysuszenia oraz utraty kolorytu i sprężystości ust i wokół, potrzebujących natychmiastowego ujędrnienia, wypełnienia oraz powiększenia optycznego.


Maska ma postać hydrożelowego płatu na usta jest na bazie naturalnego kolagenu morskiego, z dodatkiem czerwonego wina oraz ekstraktu z pestek winogron o silnym działaniu ujędrniającym, pobudzającym cyrkulację oraz powiększającym owal ust


Wiele obietnic ;) ale czy realnych ?
Moje usta są bardzo niesymetryczne, oczywiście na codzień koryguję tą niesymetryczność poprzez "powiększanie" ust konturówką o kolorze zbliżonym do koloru moich ust.
Jednak kiedy nadażyła się okazja, postanowiłam przetestować ową maskę.

Kiedy dostałam przesyłkę od razu postanowiłam zrobić peeling ust i nałożyć maskę.
Maska na twarzy wygląda raczej aseksualnie więc radzę mężczyznom się w niej nie pokazywać :D

Jak stosować maskę?

1. Maskę w opakowaniu umieścić na ok. 20 - 30 sekund w gorącej wodzie o temperaturze ok. 50-60 stopni. Najlepiej jest włożyć po prostu zamknięte opakowanie z maską pod bieżącą wodę z kranu.

2. Otworzyć opakowanie, dokładnie zanurzyć maskę w płynie. Na złuszczoną (najlepiej peelingiem) i odtłuszczoną skórę, wmasować w całości płyn znajdujący się w opakowaniu a następnie nałożyć płat.

3. Nie stosować tłustych preparatów przed nałożeniem płata kolagenowego, ponieważ tworzą one na skórze rodzaj powłoki i nasycają skórę, przez co nie jest ona w stanie wchłonąć aktywnych składników maski.

4. Trzymać maskę na ustach przez min 30 minut. Jeśli w opakowaniu pozostało jeszcze serum wklepać je opuszkami palców delikatnie w skórę twarzy. Dopiero, gdy preparat całkowicie wsiąknie można zastosować odpowiedni dla skóry krem.

Najlepszy efekt kuracji odmładzającej i redukującej zmarszczki otrzymamy wykonując łącznie 5 zabiegów w odstępie 3-5 dni każdy.



Mając ją na ustach trzeba uważać żeby się zbytnio nie osunęła w dół. Trzymałam ją na ustach 30 min tak jak zaleca producent. W tym czasie nie czułam nic szczególnego, jedynie lekki chłód na ustach. 

A jak to z efektami które mają być widoczne już po pierwszym użyciu? No cóż wg. mnie bardzo średnio. Nie liczyłam na cuda, ale troszkę się zawiodłam.


PRZED


PO

Efekty są znikome jeśli chodzi o efekt powiększenia, ale usta stały się bardzo miękkie i sprężyste co bardzo mi się podobało. 

Cena maski to około 12 zł i jest ona jednorazowa
Być może kiedyś zrobię pełną kurację i kto wie może efekty będą lepsze :)






15 komentarzy:

  1. Dziwne troszkę...ale spróbowałabym bo mimo różnych mazideł usta mi sie przesuszają... i takie coś mogłoby pomóc im wybrnąć z dziwnej codzienności..
    gdzie można taką maskę dostać i w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz ją tutaj :) Aktualnie jest w promocji :) http://setare.pl/twarz-glinki-maski-maska-kolagenowa-powikszajca-usta-p-220.html

      Usuń
  2. Hmmmm.. nic innego jak serum plus oryginalna maseczka żeby się lepiej sprzedawało ;) Trzeba jednak przyznać, że pomysł ciekawy, maseczka cieszy oko, fajne mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie w masce fenomenalne, ale szkoda, ze efekty takie słabe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam zamieścić zdjęcie całej twarzy z maską na ustach, ale stwierdziłam ze zadbam o Wasze serduszka, ażeby zawału nie dostały :D

      Usuń
  4. I tak masz piękne usteczka :) Jak dla mnie nie ma potrzeby ich powiększać

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tego typu produkt. Działanie niestety nie zachwyca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może po pełnej kuracji efekty byłyby lepsze :) póki co poza nawilżeniem i wygładzeniem nic więcej nie robi ;)

      Usuń
  6. Ciekawy produkt, ale po zdjęciach faktycznie nie widać oszałamiającej różnicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe ciekawe nie słyszałam ani nie widziałam takiej. Z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ten produkt. Muszę wypróbować. Ale poz zdjęciach faktycznie nie widać różnicy.. chyba że trzeba by użyć kilka razy. Fajnie wygląda na ustach :) usta rybki :P pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama maska niestety nie da takiego efektu jakie oczekujemy, sprawdź stronę wroclaw-dentysta.com.pl/botox-wroclaw/ i tam są przedstawione skutki oraz cena takiego zabiegu. Jego efekt utrzymuje się nawet do 12 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń