piątek, 13 lipca 2012

Recenzja CLINIQUE

Dzisiaj mam dla Was recenzję słynnych już 3 kroków Clinique.
Marka Clinique wypusciła serię 3 kroków dla 4 typów skóry:

1 Suchej i bardzo suchej
2 Mieszanej w stronę suchej
3 Mieszanej w stronę tłustej
4 Tłustej i bardzo tłustej

Kluczem w całym tym zamieszaniu są właśnie 3 kroki a mianowicie : OCZYSZCZANIE , ZŁUSZCZANIE i NAWILŻANIE.

Ja przez ok 2-2,5 tygodnia stosowałam opakowanie podróżne. Co prawda na ulotce jest napisane iż zestaw jest 10 dniowy to z czystym sumieniem moge powiedzieć że wystarcza on na dużo dużo dłużej.

Całość prezentuje sie następująco

Za kwotę 33 zł (Douglas) mamy po 30 ml mydełka, toniku i żelu. Wg mnie nie jest to majątek więc warto wypróbować. Nie raz trafiałam na opinie że niektóre dziewczyny miały problem juz po kilku zastosowaniach ich twarz wyglądała gorzej niż przed kuracją. Prawdę mówiąc po tygodniu stosowania miałam dokładnie tak samo. Pierwsze dni poprostu oniemiałam z wrażenia wszelkie zaczerwienienia zniknęły z twarzy skóra została bardzo ładnie odświeżona, ale juz po 7 dniach coś zaczęło sie dziać niedobrego z moją twarzą, jednak wytrwale działałam dalej. I moja intuicja mnie nie zawiodła, po ciężkich bojach ponownie ujżałam piękną twarz bez żadnych wyprysków, idelanie oczyszczoną i nawilżoną.

Przedstawię Wam rodzinkę 3 Kroków Clinique

Przed państwem Mydełko w płynie (30 ml)


Jest to pierwszy krok. Mydełko w płynie ma bardzo delikatny przyjemny zapach. Jego głównym zadaniem jest oczyszczanie. Doskonale spełnia sie w tej roli, skóra po jego zastosowaniu nie jest napięta i nie piecze.

Konsystencja mydełka jest bardzo fajna, kolor bezbarwny


Kolejny krok to Złuszczanie poprzez tonik. Tonik ma bardzo drażniący zapach i wg mnie ma bardzo silne działanie. Wg producenta nie powinno sie przejeżdzać nasączonym wacikiem 2 razy w tym samym miejscu, ponieważ skóra może zostać podrażniona, w 100% zgadzam sie z tym.


3 i ostatni krok to nawilżanie. Firma proponuje nam do tego celu żel głęboko nawilżający zachowujący optymalny stopień nawilżenia naszej skóry


Konsystencja żelu nawilżającego jest dość przyjemna, jest on bardzo wydajny, jednak czy napewno nawilża tak jak zapewnia producent? Ja nad tą kwestią bym dyskutowała, wg mnie jest to za mało aby utrzymać skórę w odpowiednim stopniu nawilżenia, wiec zalecam korzystanie z dodatkowego "nawiżacza"


Podsumowując : Osobiście polecam jak najbardziej osławione 3 kroki Clinique. Nawet jesli po kilku dniach/ tygodniach zauważysz że stan skóry pogarsza sie , niech to Cie nie zrazi, i nie przerywaj kuracji, napewno będzie lepiej. Tak właśnie działa ten system :)

Jakie są wasze opinie na temat 3 Kroków Clinique. Korzystacie z ich dobrodziejstw czy raczej używacie innych kosmetyków do pielęgnacji ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz