sobota, 23 lutego 2013

Alverde Camouflage czyli korektor idealny ?

Witajcie moje Drogie !

Na początku chciałabym Was Serdecznie podziękować za wsparcie jakie okazałyście mi wczoraj :*
Jesteście niesamowite !

A dziś tak jak obiecywałam , przeczytacie recenzję dotyczącą mojego ulubionego ostatnimi czasy korektora :)
Mowa oczywiście o Alverde Camouflage, ja osobiście posiadam odcień 001 SAND który jest jednym z dwóch dostępnych odcieni.


Korektor zamknięty jest w bardzo prostym opakowaniu, z którego bez problemy wydostaniemy odpowiednią ilość kosmetyku.
Sama szata graficzna również bardzo przypadła mi do gustu, proste zielone opakowanie, taki malutki zakręcany słoiczek .


Korektor ma bardzo kremową konsystęncję, dzięki czemu bez problemu rozprowadza się na skórze.
Co najważniejsze korektor nadaje się zarówno pod oczy (nie wysusza ) jak i na niemiłe niespodzianki, które u mnie wyjątkowo często się pojawiają :(


Co do samego krycia, jest ono wysokie i bez problemu zakrywa moje genetycznie uwarunkowane sińce pod oczami. 
Zresztą koniec gadania zobaczcie same :)

Bez korektora


z korektorem

 Korektor nałożyłam pod oczy jak i w minimalnej ilości na powiekę. 
Jak widzicie sińce są ładnie zamaskowane, na czym mi najbardziej zalezy.

Korektor utrzymuje się bardzo długo ! Nie roluje się, i nie znika w dziwnych okolicznościach :D

Dołączając do tych samych plusów cęne która wynosi ok 4 euro, wg mnie mamy korektor godny uwagi i wypróbowania :D
Ja zdecydowanie jestem na tak i polecam.
Zapewne niedługo skuszę się na drugi wariant kolorystyczny i zrobię Wam małe kolorystyczne porównanie :)

Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Hmmmm... ja jestem na etapie poszukiwań i zaciekawiłaś mnie nim. Rozważam też zakup paletki korektorów Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ta paletkę i niestety używałam tylko 2 kolorów, reszta pozostała nietknięta, jednak uwazam że jest całkiem niezła :)

      Usuń
  2. mam na niego wielką ochotę ale narazie mam jeszcze 2 korektory więc nie chce szaleć

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby tylko mieć do nich dostęp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można kogoś poprosić o pomoc w zdobyciu :D

      Usuń
  4. Coraz więcej osób go chwali :)
    Co prawda mam swoich ulubieńców, ale będę miała go na uwadze jak pojawi się okazja do zakupów. Efekt jest widoczny i naturalny, dla mnie to zaleta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze ulubieńcy mogą się zmienić :D
      mnie ciekawią korektory Kryolan, musze się w końcu skusić na nie :D

      Usuń