poniedziałek, 3 września 2012

Olejek do włosów Alverde

Witajcie w ten szary i bury dzień. Pogoda jest tak dobijająca, i chociaż temperatura sięga 20 kreski to jednak biometr niekorzystny :D.

Jakiś czas temu, moja dobra znajoma wyjechała do Niemczech i jeszcze przed jej wyjazdem wiedziałam że ją wykorzystam do mojego niecnego planu a mianowicie zakupu olejków alverde, na które miałam już ochotę od bardzo dawna.

Dziś przybliże wam olejek do włosów z arganem.


Czy istnieje coś tak wspaniałego jak ten olejek? Oczywiście, inne produkty tej firmy. Alverde produkuje kosmetyki zgodne z naturą, wieć cóż chcieć więcej ? :)

Pierwsze co zrobiłam po dostaniu olejku do ręki, było jego powąchanie. Nieświadoma zapachu tego cudownego specyfiku odkręciłam nakrętkę i poczułam wpaniałą cytrusową woń. Urzekkła mnie ona że tak powiem od pierwszego węchnięcia :D Zapaszek jest oszałamiający, brak mi słów żeby opisać tą wspaniałość.



Olejku używam do olejowania całej dlugości włosów, jak również po umyciu na same końcówki. Wspaniale nawilża włosy, pozostawiając je miękkie i delikatne, natomiast użyty na końcówki odżywia je i zabezpiecza. Do tego ten wpaniały zapach ! Ahhh wiem że sie powtarzam ale jest cudowny !

Jeśli przyjrzymy sie bliżej zawartości olejku zobaczymy, same dobra natury takie jak olej arganowy, z orzecha włoskiego, olej z migdałów czy słonecznika. 
Skład jest wspanialy ! Co przejawia się w kondycji moich włosów :) Stały się one grubsze, mięsiste, lśniące, jestem zachwycona !



Opakowanie jest proste, jednak bardzo poręczne, ponieważ buteleczka posiada pompkę, którą idzie idealnie dozować olejek. Pół pompki na końcówki, 4-6 pompek na całe włosy :D 

Tak więc za cenę 2,95 euro mamy wspanialy kosmetyk pielęgnujący nasze włosy o pojemności 50 ml.

Znacie Alverde?(cóż za głupie pytanie, pewnie że znacie !) Uzywałyście tego olejku? A może wykorzystujecie go do innych celów ?:)

11 komentarzy:

  1. ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie załuję, że nie mam dostępu do niemieckich drogerii...oprócz Alverde, przygarnęłabym jeszcze kilka innych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, ale coś mi się wydaję ze już niedługo będe miała pośrednika polsko niemieckiego :D

      Usuń
  3. ja mam zamiar kupić sam olejek arganowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja równiez, miałam próbkę i byłam strasznie zadowolona ;)

      Usuń
  4. nazwę znam ale nie używałąm ich produktów - niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafił właśnie w moje ręce i czeka w kolejce :)
    Ciekawa jestem efektów. Lubię kosmetyki Alverde, mają też fajną kolorówkę. Jeżeli masz okazję to polecam zainteresować się przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno wezmę pod uwagę kolorówkę, tylko problem lezy w tym, że nie mogę jej "obmacać" robię tzw " zamówienia rodzinne" :) ale kto nie ryzykuje ten nie żyje :D

      Usuń
  6. mam w planach kupno oleju arganowego, szkoda że alverde nie ejst dostepne w PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam próbkę i byłam bardzo zadowolona. Szkoda szkoda :)

      Usuń